Mój pierwszy koń Barbie - Sun Runner po przejściach

 




Na samym początku chciałabym zaznaczyć, że opisywany koń jest wersją europejską i poprawna jego nazwa to Suncharm - Rose Of Texas (1989). Nazywam go poniżej Sun Runnerem, ponieważ od dziecka uważałam, że jest tylko jedna wersja - Western Fun.

Mój pierwszy Sun Runner, zakupiony w 2005 roku na Allegro. Jest on niestety pozbawiony uprzęży i wszystkich innych akcesoriów. Kupiłam go, bo nie wierzyłam, że kiedykolwiek uda mi się upolować egzemplarz z pełnym wyposażeniem. 




Siodło i ogłowie wykonałam dla niego własnoręcznie. Wydawał mi się taki pokrzywdzony bez czegokolwiek.




Jak widać nie jest to idealny egzemplarz. Ma mnóstwo zadrapań, jego grzywa i ogon zostały mało profesjonalnie podcięte. Jednak ma ładne oczy - to chyba jedyny jego atut. 

Zdjęcia przedstawiają jego aktualny stan (maj 2021r.)

Komentarze