Cali Girl Surfer Summer (2004)

 Na punkcie tej lalki totalnie oszalałam i piszę to jako osoba dorosła. Jak tylko ją zobaczyłam - musiałam ją mieć. Z lalek, które kupiłam w przeciągu ostatniego roku, była ona najdroższa. Oto Summer na artykułowanym ciałku.

Cali Girl Surfer Summer
Summer w stroju Ski Fun Barbie z 1991 roku


Prawdę powiedziawszy, to urzekła mnie jej wesoła twarz. Summer Horseback - moja Jackie - ma inny makijaż, inną fryzurę i przez to zdecydowanie inny charakter. Summer Surfer wydaje mi się być mega szaloną, nieprzewidywalną, wesołą dziewczyną.

Moja Summer jest jeszcze bardziej wyjątkowa - pozbawiono ją sztywnego ciałka, więc to dodatkowo wpływa na jej charakter.

Oto jak wyglądała w ogłoszeniu, kiedy skradła moje serce:

Cali Girl Surfer Summer

Cali Girl Surfer Summer

Cali Girl Surfer Summer

No i jak tu się nie zakochać w tej szalonej dziewczynie?

Przybyła do mnie 13 lipca 2021. Nie potrzebowała odświeżania ani mycia, ponieważ pochodziła od kolekcjonerki. Nigdy też nie była zabawką. Może właśnie dlatego nie mam zbyt wielu zdjęć z momentu jej przyjazdu. Jak widać była ubrana w ciuszki jednej z lalek Made To Move (MTM), jednak sama ma ciałko nieco starsze niż dzisiejsze MTM i nieco młodsze od niej samej.


Sygnowanie na głowie Summer jest z 2003 roku

fot. Mattel

fot. poglądowa znaleziona w necie



Lalka pochodzi z serii Cali Girl z linii Surfer. Na wyposażeniu miała deskę surfingową, butelkę olejku do opalania, okulary, kolczyki i stojak.

W moim posiadaniu jest Teresa z tej samej linii, którą nabyłam wcześniej. Tereska jest na oryginalnym sztywnym ciałku.



Moją Summer w domu najczęściej nazywam Trzpiotą.



Cali Girl Surfer

Oto koleżanki z jednej linii - Summer i Teresa - w dniu przybycia Summer.

Barbie Cali Girls

Tak się złożyło, że oryginalny strój Summer Surfer wraz z butelką olejku do opalania, dotarł do mnie w zestawie z Summer Horseback i Bają. Więc zaraz po przyjeździe ubrałam moją Trzpiotkę w jej oryginalne ciuszki, olejek nie załapał się na fotkę.

Barbie Cali Girls

Barbie
Taka z niej żartownisia - wpadła do świecznika - Tereniu ratuj!

Gdy przyszła jesień i do stada dołączył Snowy z powozem Ski Fun - Trzpiota została modelką i wystąpiła w ciuszkach serii Ski Fun z 1991 roku. Wdziała kombinezon łyżwiarski, który był dostępny w osobnym Fashion Pack'u Ski Fun, ponieważ nie posiadam oryginalnego kombinezonu Barbie Ski Fun.

Cali Girl Surfer Summer

Cali Girl Surfer Summer i koń Blizzard Ski Fun
Ze Snowy'm

Cali Girl Surfer Summer w powozie Ski Fun
W powozie Ski Fun

Cali Girl Surfer Summer w ubraniu Ski Fun

Ostatnia sesja lalkowa związana z powstaniem działu o lalkach.

Cali Girl Surfer Summer

Moje Cali Girl Surfer:

Cali Girl Surfer Summer i Teresa

Cali Girl Surfer Teresa i Summer


Wszystkie moje Cali Girl - Horseback Riding i Surfer:

Barbie Cali Girls

Summer załapała się też na kilka fotek z pierwszej sesji w ogródku 2022:

Cali Girl Surfer Summer i koń Star Stepper
Z Cripple, czyli Star Stepper'em

I pierwsze spotkanie z Lordziem, chyba też się w nim zakochała, tak jak ja:

Cali Girl Surfer Summer z psem Lordem i końmi - Star Stepper i Blinking Beauty

Cali Girl Surfer Summer z psem i końmi Barbie









Komentarze