Selena Gomez jako Alex Russo - lalka Disney Mattel (2009)

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

 


Selenkę
znalazłam w ogłoszeniach jako lalkę Skipper. Wpadła mi w oko praktycznie w tym samym czasie, co Sharpay. Też jest lalką Mattel stworzoną dla Disney'a, pochodzi z serialu Czarodzieje z Waverly Place. Serialu także nie oglądałam, wiem tylko tyle, że Selena Gomez, na której jest wzorowana lalka, grała w tym serialu postać o imieniu Alex Russo. Mało mnie to wszystko interesuje, podobała mi się strasznie jej twarz.

Przybyła do mnie 25 lutego 2022. Wraz z nią dostałam dwa komplety ubrań i klapki. Ubrania wyglądały na oryginalne, a klapki są sygnowane logiem Skipper. Poniżej Selena out of the box:

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

Z jej ubrań najbardziej przypasowała mi jeansowa spódniczka zapinana na rzep z tyłu. Reszta jest zbyt współczesna - zbyt sztuczna. Stanik w serduszka jest częścią kostiumu plażowego lalki pochodzącej z zestawu z samochodem plażowym z serii Beach Glam z 2006 roku.

zdjęcie z ebay.com
 
zdjęcie z ebay

Fioletowa błyszcząca spódniczka i bluzka w kryształy pochodzą od lalki DIY Crimp & Curl Barbie z 2016 roku.

zdjęcie poglądowe znalezione w necie

Jakoś tak mam, że lubię wiedzieć skąd pochodzą ubrania moich lalek, z resztą nie tylko lalek, bo jeśli chodzi o konie, to też staram się odszyfrować skąd pochodzą ich niefabryczne dodatki, chociażby jak siodło Elzy.

No dobra, to już prawie wszystko jasne. Niestety nie wiem z jakiego konkretnie zestawu pochodzi moja Selenka, bo w 2009 roku wychodziła w sześciu odmianach - głównie różniących się ubraniami, ich ilością i dodatkami. Moja dotarła do mnie bez jakiegokolwiek oryginalnego wyposażenia.

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

Dziewczyna wylądowała oczywiście w kąpieli. W porównaniu do Sharpay Selenka jest bardziej sprawna pod względem artykulacji, bo ma kuliste stawy biodrowe. Reszta jest taka sama jak u Sharpay.



Sygnowania Selenki - na plecach - (c) 2009 Mattel Inc. China. Na tyle głowy - (c) 2008 Mattel

Selenka w pełnej okazałości.

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

Selenka z Sharpay na bosaka:

Disney Selena Gomez (Alex Russo) i Sharpay

I jeszcze z Lilką

Disney Selena Gomez (Alex Russo) i Sharpay z Lilką

I jak widać dziewczyny całkiem dobrze wyglądają przy Lilce, a ona przy nich nie czuje się jak kucyk.

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

Z niedawno upolowanych oryginalnych ciuszków Barbie, Selenka dostała bawełnianą bluzeczkę z Fashion Fever Pack'a z 2007 roku

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

Dostała też tenisówki, które postanowiłam nieco pokolorować.

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

Disney Selena Gomez (Alex Russo)

Disney Selena Gomez (Alex Russo)


Komentarze